Snälla sluta fråga massa

Vill att alla ska förstå så jag skriver bara snabbt. Massa frågar ifall jag vet att Markus har hånglat/kysst nån annan. Ja, det vet jag och jag har snackat med Markus och har valt att lita på honom att det inte betyder nå och att han älskar mig. Alla ni som tycker jag är dum i huvudet som "låter" han göra det har ingen aning om någonting förutom att han hånglat med någon annan. Jag tycker såklart inte det är okej och blev jätteledsen men efter vi snackat har jag bestämt mig för att släppa det och gå vidare men det är inte så enkelt när folk hela tiden frågar om det och allt. Det kanske är "fel" val men mitt val också så det spelar ingen roll vad ni säger jag älskar Markus och kommer inte ge upp allt för det här. Så snälla snälla snälla nu vet ni om att jag vet att han hånglat/kysst en annan så ni behöver inte fråga det. Inte riktat till någon speciell eftersom ni inte vetat att jag tyckt att det varit jobbigt att svara på frågorna om det men nu vet ni. - Är påväg till Vingåker och ska shoppa, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback