pizzaaaaaaa

Tumblr_m6jrvfshvd1r010fmo1_500_large
Hejhej!
Drog till tuna vid sju, jag och Vickan cyklade till Mike. Vi drog ut med han, vickan lämnade sin cykel där. Smart tjej. Så gick vi till tunavallen, var där med massa folk. Sen gick jag och Vickan till Markus för att träffa han, haha nämen jag ville ha en kram :P Sen när jag fått min kram gick vi tillbaka till Mike som var på tunavallen med sin lillebror. Jag och vickan gick till donken medan Mike så snäll som han är hämtade vickans cykel hemma hos han. Sen mötte vi han på vägen till donken, när vi var framme köpte vi glass och hamburgare, nomonom. Nämen haha ja. Sen cyklade vi hem till vickan, hämtade hennes saker. Sen kom pappa och hämtade oss, eller juste vi hann vara på kunsum och köpa godis :P 
Men nu ska vi käka pizza, haha. Hejdå! Vi ska ut sen efter det, bloggar kanske sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback