Max

Imorgon, då fan ska det tränas! Har inte ridit sen säkert två månader tillbaka, försöka gången idag och utan stigbyglar på en ponny med STOR trav. Sen imorgon far vi till Max på morgonen upp halv åtta, yä. Sen direkt efter det far vi och provrider Golden och Roddan haha, känns som att det kommer bli lite spännande men det ska bli kul! Självklart följer Emmah med och det är jag glad för! Uppskattar verkligen all hjälp vi får! Har varit ute och gått med Bamse och mamma, nattpromenad igen. Har även kollat bilderna från Mariestad, det kommer bilder, såfort min dator vill lyssna på mig. Men nu ska jag lyssna på musik ett tag och Sen sova så jag inte somnar därborta. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback