Målar osv

Hej! For ju till Markus, höll på att somna i bussen och missa att gå av, nice. Sen började det regna och var jävligt kallt så skyndade mig till Markus. Vi såg på film, chillade, såg film och myste :P sen cyklade vi till John, dom spelade slender eller va det nu hette, sen chillade vi och sen skulle jag spela, eller Markus styrde och jag skulle va det nu heter, förstog först inte vad som var läskigt blev bara räddg för att dom skrek :P sen tog jag bussen hem, har kollat lite hästar och sen drog vi ut och åt. Kollade filmer att ladda ner på hemmakväll sen köpte vi massa frukt till ikväll. Ska nu börja måla mitt rum, tycker jag är riktigt duktig som gör det själv!! Haha, undra hur det här kommer se ut :P Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback