laddar över bilder

Hej!
Jag håller på att fixa en hästblogg så slipper dom som inte är intresserade utav hästar läsa om det :P Ska ladda över bilderna också, går dock inte på min dator. Less osv. Andra ridnignen gick faktiskt bra, jag började att rida Golden och Ida Roddan. Hon var fin faktiskt, men eftersom jag gillar fart så var det inte någon ponny för mig ;) Hoppade några skutt, sen böt vi häst. Shiiet asså, där var det fart! riktigt jävla pigg, men det var jävligt kul! dock inget man kan träna dressyr med eftersom han bara sprang och sprang och sprang, haha. Hoppade med han också, haha fyfan va skön ponny asså! Skuttade 70-80 med Golden och 90 med Roddan.
Länkar hästbloggen när den är klar!
Har duschat och snart kommer Tess hit och ska få nya klor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback