kul ens

Hatar du dig själv? - Haha na

Tycker du om hästar?-  yes
Har du nån sjukdom? - asså jag har nå fel på typ lungorna eller strupsaken men jag vet inte ifall det är nån sjukdom :P
Har du en gris? - bamsii

Har du bra humor? - haha

Är du brunett? - Ja
Har du skilda föräldrar? - nej
Har du en teve på ditt rum? - Inte det

Har du en syster? - Yes

Har du bruna ögon? - ja

Har du sett dig själv brinna? - inte på "riktigt"
Hjälper du dina vänner? - försöker väl 
Gillar du tacos? - visst
Tycker du att du är söt?- jag är sååå söt 
Har du spelat fotboll? -  inte seriöst 
Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - hah nej
Har du ätit sniglar? - ja :PP

Borstar du tänderna varje kväll? - för det mesta 
Gillar du kläder? - Ja!
Gillar du räkna matte? - När man fattar är det ganska kul ibland 
Har du gråtit inför en vän? - Ja
Är du kortare än 1.60? - ja
Har du mer än 12 par skor? - ja

Gillar du att städa? - nej.. önskar att jag gjorde det

Gillar du att sova länge? - Ja, om dagen inte fortsatte när man sov 
Gillar du att shoppa? - Ja!!
Gillar du spindlar? - blä
Klarar du dig själv? - Lätt, nej men nae jag klarar mig inte själv under en längre tid
Har du lagat mat? -  Haha a
Är du klantig? - haha ja ibland 
Har du foppatoffler? - säkert någonstans
Sminkar du dig innan skolan? - berror väl på ifall jag ska ha smink den dan
Har du velat göra saker men vågar inte? - har jag väl, eller på vilket sätt?
Sover du med nått gosedjur? - Fia <3
Har du åkt nånstans utan att du får? - tror inte det, mina päron är snälla och jag är en bitch som aldrig ger mig 


Har du tältat? - Ja 
Har du lekt anden i glaset? - ja
Skäms du ofta?-  vadå för vadå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback