käkar nudlar

Har inte hunnit blogga idag, men det har ju varit så fint väder så varför sitta vid datorn då? hähä, nej men först på morgonen gjorde alla sig klara för att fara och käka på stan, käkade bara chokladboll och chai latte. Höll på att smälta bort i värmen också, men iaf. Vi drog sen till shopping, eller jag och ida gjorde det medans päronen for och kollade resor, fan att det ska vara så jävla dyrt.. Vill verkligen till malaysia så ba nej, tack jävla flygkärring. 
Jaja, kollade hela stan hittade EN tröja, inte likt mig. Men den var fin iaf,  fårn carlings. Efter stan drog vi till npn bensin sak och jag käkade en korv :P sen kollade vi på hyrbilen vi ska ha när vi ska till mariestad, fan det är snart!!! men iaf, den var väl fin, volvo något :P
Sen skjutsade dom mig till markus, kände mig som en inbrottstjuv osvosv. När jag kom sov han, lät han sova ett tag. Sen chillade vi ett tag, snackade och sen drog vi till Max med Markus mamma. Chillade där ett tag, skönt i solen. Känns verkligen som sommar nu :D 
Kom tillbaka, chillade såg på tv och sen såg vi en film. Mysigt mysigt, han tog min fån och jag tog hans, så sprnag vi runt i huset och försökte typ döda varandra, nej men typ. Så sprang han ut och jagade han på gräsmattan till typ han började läsa mina sms då fick han tillbaka sin :P
Sen for jag hem efter vi sett filmen typ. 
 
Hela morgondagen är planerad och förhoppningsvis blir den bra :P Nej men vi lär väl se, ska tälta med Vickan och Rasmus haha. Ska spela spel med mamma och Ida nu, hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback