jävla hjärtekrossare

När jag är hemma äter jag typ allt jag hittar, så därför ska jag sluta vara hemma så slipper jag alla onyttigheter :P Men kvällen har spenderats i min säng, med lite gossip och en hund som spydde två gånger I MIN JÄVLA SÄNG!! Fyfan alltså, det är äckligt på riktigt. Så jag vet inte riktigt vars jag ska sova, mamma kanske har fixat det. 
har även suttit och snackat med vickan om hur vi ska ta oss till göteborg för att se fotboll, tro det eller ej, men jag hade gjort det, vad gör man inte för sina vänner? ;) Men biljetterna är slut och vi har inga pengar till resan, vi har funderat på att tvätta bilar, haha fyfan alltså. Får se hur detta slutar :P Det är dock samma vecka som vi hyr hästarna.. Men ja, tror inte vi kommer komma iväg faktiskt ^^
Ska snart gå och se gossip igen, vart överlycklig när jag hittade oboy och kom på att vi hade nå laktosmjölk som jag egentligen är allergisk emot men jag tänkte att det var bättre än vanlig iaf, men såklart har Ida typ druckit upp hela, fyfan va illa. Nej men nu ska jag dra hejdå! :D 
Juste, imorgon ska jag och rida på balans, alla hästar är typ på bete så jag ska ha Nicke, haha shiet, det är nog vi där uppe på bilden imorgon. Nej men vi kör en lektion där vi bara ska ha kul och inga förhoppningar eller besvikelser imorgon. Haha men det ska bli kul att prova nå nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback