INTE MITT FEL IFALL JAG INTE SVARAR I CHATTEN

Jävla fitt facebook skrev att jag hade blivit smittad eller nå, så jag kunde inte logga in. Sen fixa jag det och nu kan jag inte skriva i chatten, statusar, kommentera, i andras loggar eller nå, fuck facebook. Så ifall jag inte svarar så vet ni svaret.
-
Markus kom iaf vid sju? eller nå sånt, drog ner till ettan och skulle se en film men internet funkade inte, ville slå sönder datorn men markus vägrade låta mig göra det :P Efter ett tag märkte Markus att jag laddade ner typ fem filmer och att det tydligen var därför det inte funkade så efter jag stoppat det så funkade det igen, hähäh. Vi såg iaf nightmare on elm street eller något sånt. Satan vad rädd jag var, men när vi sett klart drog vi ut till campingen och köpte saker. Sen skulle vi gå till en bro men efter ett tag skulle han cykla hem. För jag måste ju lägga mig tidigt, fast kommeri nte kunna sova. Blir alltid så ksgnighoi innan vi ska resa någonstans :P Perfekt kväll innan jag åker, satan vad jag kommer sakna honom..
Resan dit kommer bli så nice <3333333 haha, juste det är typ översvämning där. Kanske måste ta med bikinin och simfötterna för att komma mig någonstans. Förhoppningsvis hinner det torka lite innan vi är framme. 
Ska se gossip nu så godnatt! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback