I was over the top

Hejhej!
BLOGG.SE FIXA APPEN NU INNAN JAG SLÅR SÖNDER NÅGOT!!! Nej men typ så känner jag just nu :P Kom iaf hem från markus vid tolv. 
Kanske ska börja från början av dagen, Emmah kom och vi fixade bilderna. Både fotograf och tränare, lyx förfan ;) Nej men jag uppskattar det väldigt mycket, både bilderna och träningen. Sen kom Ingela och Lovina, vi drog till coop och fikade sen gick vi in och handlade. Vi for hem och käkade och sen skjutsade pappa mig till Markus. Han satt och spelade ett tag med David eller nä han spelade själv men david satt bredvid :P Sen stoppade vi på en film, såg den. Efter ett tag stog Vendela och Jennifer utanför Markus. Markus drog ut och snackade med dom ett tag medans jag och David såg film och jagade myggor, eller jag jagade myggorna :P 
Satt i Markus rum och chillade i typ tio minuter sen drog vi till Candy corner vid nio, faaast det var stängt så David drog hem och jag och Markus gick hem till han. Ah juste David har en jättecool cykel, då vet ni det :P
Vi bara myste och chillade sen drog vi ut med Melvin, jag försökte putta ner markus i ett dike eller skog eller nå meeeeen det gick inge bra, haha. Hällde även vatten på han eftersom han hällde på mig när jag låg i hans säng, smart pojke :P Gick hem och satte på en film, 28 weeks later eller nå sånt där. SE DEN ALDRIG, seriöst fyfan. Okej den var itne så illa, men alltså nae. Markus fick hålla mig i handen och följa mig till hallen för jag var rädd, och det är typ 5 meter att gå, haha känner mig som ett litet barn. 
Ligger med min godis påse i sängen och ska se gossip, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback