I can show you the world

Hej! For till campingen med lova, Alvina och Ida. Vi lekte haha sen hoppade vi och badade. Fysatan va kallt det var, dock tyckte dom det var varmt så det kanske är nå fel på mig och Ida :P sen käkade vi glass och For hem. Dom åkte hem och jag hoppade in i duschen, skööönt. Måste ha nån "spa kväll" någon dag, ansiktsmask, lång dusch, nyrakade ben, nya naglar, inpacking i håret!! Men tillbaka till min dag, blev faktiskt lite brunare, hann inte sola så länge men lite skillnad ser man. Såg ju ut som nå jag vet inte vad innan, har nog aldrig varit så blek någon Annan sommar, undra varför. Jo juste det har inte varit någon sommar iår :P Men jag mamma och pappa For och handlade, eller vi köpte färg till mitt rum. Om allt går som planerat så ska jag måla mitt rum imorgon, mamma och pappa får jobba jobba jobba ;) jag drar till Markus med 10.18 bussen!!! Vad gör man inte för dom man älskar? ;) nej men jag ska börja med ett nytt liv, mer träning, tidigare kvällar och tidigare mornar, nyttigare mat, Inge godis/chips osv, vatten och nu ska jag verkligen hålla det här!! Mamma och Ida är med så då kanske det blir enklare, ska få med pappa också! Haha men nu ska jag sova, jag kommer lägga mig i Markus säng och somna direkt imorgon, Hähä. Har hittat en jävligt fin ponny också, shiet alltså, DEN är fin om något!! Godnatt haha! Juste Ewa ifall du läser det här från vars du nu är, skriv till mig i chatten när du kan snacka jag har en jättebra idé!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback