Grattis bästaste Rasmus!

Hejhej! Skriver ett inlägg innan jag lägger mig, får bli ett kort är jättetrött! Vi for ju till munkedal, två timmars resa så vi stannade på Donken och käkade :P HAPPY MEAL <3333 nej men ja. Jag och Ida kollade skor och på cubus på något stort ställe med massa affärer. Sen drog vi vidare till ponnyn. Asså jag vart helt kär i ponnyn, vet inte varför men något var det som fick mig att gilla ponnyn sjukt mycket. Den hade inga muskler, jättesmal åså så inget sånt men det var nå. Dock blir det inget utav det.. Kan trösta mig med att den endast var 4 år och inte inriden så Mycket tid skulle gå åt till stallet och det hade jag inte orkar tror ja. Dock vill jag ha en 4/5 åring som inte är helt utbildad för att jag vill utbildas "tillsammans med den" inte köpa nån superponny som gör allt man ber om, det ska ju vara någon utmaning ;) Men vi for tillbaka, somnade i bilen påväg hem, skönt. Käkade vid tio, snackade och kollade hästar ska kanske och kolla två andra hästar (bara övertala mamma ;)) Ska sova snart, imorgon ska vi till Ullared med Emma haha :P det ska bli nice, hitta nå hästsaker eller nå! Men nu ska jag sova, godnatt! GRATTIS RASMUS, HOPPAS DU FÅR EN JÄTTEBRA DAG <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback