Dagen

Min blogg får se ut såhär för tillfället :P 
-
Markus är den ändå man kan lite på när man ska väckas :P sa att han skulle ringa mig halv tolv för att väcka mig så ifall han inte ringt hade jag sovit när vickan kom för mina päron som alltid väcker mig väckte mig inte enda gången jag skulle vakna. Så vi kollade lite hästar sen fick hon sin present. Skulle till campingen men vi tog bussen till tunavallen, ingen var och spelade så vi la oss mitt på planen och ringde folk, men alla var ju borta så vi tänkte sova där på planen. Efter tio minuter så sa vickan att hon såg en myra, fick panik och vi gick därifrån. Tog bussen till donken haha, så käka vi pommes och glass sen skulle vi gå och skrämma markus ifall han hade sitt fönster öppet. så hade vi fixat ljud och allt så sitter han och spelar döda spel, vi som hade planerat allt och sen ba nä. Men vi chillade hos honom ett tag, han spruta massa vatten på mig och vickan, så jag tog hans byxor och hans tröja och sprutade massa på han, vadå blöt säng. Nejmen typ så. 
så for vi till karlsvik, jag och vickan. Så käkade vi åså så kollade vi hästar åde. Sen for hon hem och jag har inte gjort så mycket.
Lägger ut bilder sen från mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback