Chillar i mitt nya rum

Nu är nästan allt klart, om allt går som planerat så sover jag här inatt! Dock är det ett getingbo utanför mitt fönster, kommer ju dö av värme här inne eftersom att solen lyser rätt in, yää. Nejmen ja. Får ta myggnätet från köket :P Min snälla pappa står och målar i det lilla rummet som finns i mitt rum medans jag sitter och kollar på. Haha snäll dotter, nejmen snart ska vi stoppa in sängen så då ska jag skura och ta bort allting härifrån golvet. Han och mamma ska också fixa så att jag får en sån där "himmel" ovanför min säng, Snela peron som fixar mitt rum! Imorgon far vi tidigt till ikea för att köpa i princip hela Idas rum och det som är kvar till mitt. Har varit ute och sprungit med Bamse ett tag också. Jaja ska käka mat, Ida och mamma har blivit kockarna i familjen när pappa jobbar! Kanske hittar på nå ikväll, hejdå ;)


Kommentarer
briunnnnaa.. säger:

kan du inte lägga upp bilder sen?

Svar: Ja när det är helt klart :D
Jennie Looi

2012-07-27 | 00:12:14
Anonym säger:

på rummet alltså!

Svar: svar längre ner!
Jennie Looi

2012-07-27 | 00:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback