Bygger

Ända sen vi kom hem har vi byggt, byggt och byggt. Medans pappa och Ida har byggt Idas säng har jag fixat på mitt rum och byggt ihop det sista. Så nu är det bara lite småsaker kvar. Fyfan va skönt att ha ett litet rum! Fattar inte varför i princip alla vill ha stort rum, man får plats med så mycket så man stökar ner direkt åså är det är inte lika mysigt :P men jag ska fortsätta hjälpa ida och pappa sen ska jag göra mig klar, lägga mig i min säng på spikmattan och se gossip, haha :P Imorgon ska jag vara med vickan, bloggar nog när jag vaknar! Tog ut smycket och skulle rengöra det för det var så äckligt, tyckte min navel såg ganska söt ut, haha nä va fult, kommer inte gå utan smycke iaf :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback