butterflies

Hej!!
Förlåt för sämst uppdatering men jag har inte haft tid, samma ursäkt varje gång ;) Men vaknade vid elva, dom väkte mig tydligen tidigare men jag vaknade inte. Så direkt när jag vaknade började jag måla. Sen for vi runt på storheden och letade möbler, sängar, dekorationer osv. Hittade massa till mitt rum, allt förutom möblerna typ haha. Jaja, ska till Ikea på torsdag tror jag det var. Sen på fredag ska jag vara med Oliver och kanske vickan. Sen måste jag vara med Markus någon dag också. 
Jag, Ida och mamma for ut och gick med Bamse i kanske en halvtimme. Sen kom jag hem och gick ner till källaren med pappa, vi kollade på massa saker från mormor och morfar. Hittade masas fina saker till rummet :D
Snackar med Vickan och Markus, ska snart gå och se hur mitt rum blev, pappa fick måla det sista hähä.
Åh va jag längtar tills jag har alla saker och kan börja inreda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback