borta bra men hemma bäst ;)

var bara tvungen ↑
-
Kom hem vid halv tio någon gång. Tog in allt, hämtade Bamse. Fan vad liten han var, hade ju nästan glömt bort :P Juste vi stannade i Umeå vid sex tiden och kollade lite affärer. Hittad ett par trosor och en present till vickan.
Skönt att vara hemma även om det var nice där borta. Har varit duktig och packat upp allt, skönt när alla andra måste stå och packa upp allt nån annan dag så kan jag ba chilla. Nej men jag hatar att packa upp saker :P Har även tagit kort på kläderna från Ullared och det, lägger ut när min kamera och dator vill samarbeta och hjälpa mig :P Pappa fixar. 
Imorgon ska jag duscha åså sen drar jag till Markus, tror vi skulle dra på bio sen. Längtar inte lite ;)
Men nu ska jag se gossip sen sova! Juste, har blivit jättetaggad till att skaffa häst, vill verkligen. Kommer dock komma dagar då jag vekrligen inte känner så men det hade vart nice med en ponnybus i hagen :P Så har kollat massor och förhoppningsvis ska vi och kolla på dom :D
 Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback