Aldrig mer tälta

Är riktigt less just nu, vet inte för vad eller jo fast nä men jag vill bara iugbwpigbqegiu nae, fuck this. 
Men gårdagen och det där, shiit det här kommer bli långt, tummen upp till den som orkar läsa ;-)
Dagen började med att jag och vickan for till stan för att hämta rasmus, sen skjutsade pappa oss till Markus för jag skulle hämta mina kort men vi stannade och var med honom. Rasmus och vickan typ brottades, eller rasmus hoppade på vickan hela tiden :P Vad gjorde vi, typ ingenting. jag gick ut och snackade i fånen i typ 40 minuter, kalla fötter efter det kan jag lova, smart att glömma skorna :P gick tillbacka och kramades lite med Markus sen skulle Vickan fara hem och grilla och jag markus och rasmus skulle till kvantum och käka glass. Fast markus skulle börja grilla så jag och Rasmus började gå mot kvantum men när vi såg preem drog vi dit istället och köpte glass och tuggummi. Sen gick vi till konsum och köpte korv, dricka och godis haha. 
Promenerade tillbaka till markus och ingen var hemma, sprang runt och letade alla haha. Sen satte vi oss och såg på barnkanalen :P
Efter ett tag kom Markus hem och började grilla åså började det spöregna som fan, så jag och rasmus stog med paraply ovanför maten :P det är så jävla kul när det regnar!! 
Iaf, dom käkade sen chillade vi på markus rum ett tag, så råkade rasmus kasta ut mitt löshår genom fönstret så skulle han hoppa ner och hämta det, så putta jag ner honom och låste ut honom, så klättrar han in genom toa fönstret, smart ifall någon varit där :PPP
Nej men ja, så kom vickan. Vi gjorde ingenting ett tag, sen var markus mamma snäll och skjutsade oss till kvantum, köpte nå saker sen for vi hem till mig. Jag packade allting sen skjutsade pappa oss till campingen med alla saker, det var väääldigt mycket vi skulle ha med oss. Men det gick. Så for pappa hem och vi skulle gå upp det där tältet, gick inte som planerat, det vart ganska mycket fel trorjag, om man kollar sen när pappa hjälpte oss :P Men det dög ett tag till det rasa ihop haha. 
Men jag och rasmus böt om till badkläder sen badade vi, fyfan vad läskigt, svinhalt och typ jättedjupt fort, inte kul alls. haha fyfan vad rädd jag är för hajar, vet "det finns inte i sverige" MEN JAG ÄR ÄNDÅ RÄDD FÖR DOM LEV MED DET!! Behövde bara få ut det.
Efter ett tag skulle vickan och rasmus hämta mobilerna hemma hos mig, så skulle Markus hem men dom hade dragit med hans skor, så han fick gå barfota. Träffade dom på vägen, så for han hem. Vi cyklade hem till mig, vi skulle hämta grillsaker men glömde det såklart. Sen cykla vi runt i karlsvik ett tag för att sen hämta rasmus kort i tältet. Så började vi cykla till mjlölkudden för att käka på max, men det vart för långt haha. Pappa kom och hjälpte oss att fixa tältet vid halv ett, tack <3 For till campingen och gjorde upp en eld, eller rasmus for hem till mig för att gå på toa och jag och vickan fick göra allt själv. Vickan satt och dela korven med en pinne så det såg ut som typ inälvor, mums. Men vi grillade ettt tag sen kom nå typ gubbar, eller okej inte gubbar men typ 20 års åldern som frågade om dom fick spela gitarr och sjunga för oss, jättemysigt med live musik och en eld :P vi letade en toa för vickan höll på att kissa på sig, så fixade dom där killarna det, eller nae typ halvt. Så vid tre cyklade vi till tältet, såg lösa får, jagade in dom i hagen igen, haha.. vi låg i tältet och snacka ett tag. Sen somnade rasmus och jag och vickna skulle måla på honom, bilder kommer längre ner :P Sen var det massa skumma ljud och läskiga saker, jag och vickan hoppade på rasmus nååågra gånger, och väckte han typ 7 gånger haha naw. Försökte sova men det gick inte så vid sex somna vickan och vid sju somna jag, vkanade flera gånger men vi alla vkanade vid halv tio för att det regnade ju fna in i tältet så snabbt ut med allt och packa ihop det för att be pappa komma och hjälpa oss haha. For hem, käkade frukost och sen låg vi i ettan och snackade. Sen följde jag dom till bussen och till ramsus mammas bil :P
Sen har jag bara suttit och snackat med min familj, haha. Jaja, ska fråga om jag får fara till markus ikväll, kommer sakna han som fan när jag är borta. Åhh.. 
Juste har nästan tappat rösten också, niice. Aja hejdå!
Någon skrev att appen funkar igen, ska kolla snart, fyfan vad lycklig.
 
bilderna funka inte, laddar upp dom sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback