Abeekqöqhwh

Hej! Bloggningen är inte högst upp på prioriteringslistan så det blir inte så mycket bloggande. For ju till Markus, eller han sov så han svarade inte på mitt sms när jag fråga ifall jag kunde komma så jag gick först till Vickan och snackade med cassandra ett tag sen gick jag upp och hämtade vickan och vi gick till Markus, han sov det var därför han inte svarade så när han vaknade satte vi på en film, kommer inte ihåg vad den hette, sen såg vi Doa, det stog för någonting jag inte minns :P juste innan det där så gick vi till konsum och köpte chips och Markus skulle hjälpa två killar att hitta busshållsplatsen, haha söta. Sen bara myste vi och snackade. Har käkat flingor och sett film, nu ska jag sova. Ser helt suddigt, måste börja lägga mig tidigare så vi någon gång kan få till våra rum och jag inte sover bort halva dagen typ. Godnatt Lite så där söt bild från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback