-

Hej! Vid halv nio tog jag bussen till Markus, fick sällskap av två riktigt skumme gubbar i 50års åldern. Han frågade om pengar, var jag bodde, hur gammal jag var, om min familj och Markus sen massa mer, och jag är ju så snabbtänkt så jag kom inte på något att säga så jag sa ju var jag bodde, så visste han fan adressen, så jag tvingade Markus att springa till busshållsplatsen och möta mig, Hähäh. Sen fråga dom villen buss jag skulle ta hem, nae fyfan. Men iaf, jag och Markus såg film och snackade, haha. Sen kom pappa vid elva, jag ska upp tidigt imorgon för ikea och han för hans hockey så det var ju som bra :P Är snart hemma, ska kolla hur rummet blev :D H

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback