kärlek

Visste du:
att min senaste kyss - vadå vem det var med? stralle
att jag lyssnar mest på - beror på
att jag pratar - blyg mot dom jag inte känner och helt knasig när jag är trött och med dom jag känner :P
att jag inte gillar - dryga äckel, dom som inte står upp för sina vänner utan låter andra trycka ner ens bästavän, äckel som hittar på saker för att förstöra osv
att min första riktiga kyss - var med en som inte betyder ett skit längre.
att jag avskyr när folk snackar - bakom ens rygg, fega små pussys.
att kärlek är - båda hemskt och underbart
att jag gillar att - asså nä
att jag alltid kommer att - stå upp för mina kompisar, vara mig själv, inte låta någon snacka skit om mig och mina kompisar
att min mobiltelefon är - iphone 4
att när jag vaknar på morgonen - vill jag sova
att innan jag går och lägger mig - chattar/smsar med folk och läser bloggar ^^
att idag har jag - skola
att jag just nu tänker på - jadu, en sak som jag inte kommer skriva här.
att just nu längtar jag tills - allt blir bra.
att i kväll ska jag - vara med markus
att i morgon kommer jag - ska göra massa men kommer inte ihåg med mitt fiskminne
att jag hoppas - att du fanns här.
Har du:
Någon som förstår dig? jo
Någon som du saknar? jo.
Någon som du hatar? ogillar som inihelvete, nästan hata.
Vem kramade dig senast? wille eller ewa
Vem pussade dig senast? - Vickan
Vem ringde dig senast? - Vickan
Vem ringde du senast? Mackan
Vem var hemma hos dig senast? Bamse :P
Vem var du hemma hos senast? wille trorja
Har du några kärleksproblem? nej det kan man väl inte sägaaa
Har du pratat med någon idag? nej jag är forever alone och sitter  i ett hörn och lipar.
Har du gråtit idag? jo.
Har du skrattat idag? jappp
Jag:
Är singel? Nej
Svär ofta? inte lika mycket som förut 
Sjunger i duschen? nej
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Ja, skönt som fan
Skrattar åt dina egna skämt? haha om dom är bra :P
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? beror på
Har du:
Piercingar? Om öronen räknas?
Syskon? jo
Jobb? Skola
För många vänner? Inte det
Rymt hemifrån? när jag var liten
Färgat håret? bara tonat.
Bra självförtroende? Nej.
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja.
Varit kär? är*
Gjort något olagligt? Ja, inget stort men
Somnat i skolan? ja fast tove väckte mig samma sekund typ 
Brutit ett ben? arm
Tappat bort mig i min hemstad? Jo, 
Sett en fallande stjärna och önskat? Jo
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Ja..
Smugit ut utan lov? Säkert nån gång
En hemlighet som ingen annan vet? uhm orkar inte tänka
Sovit en hel dag? Nej 
Somnat gråtande? Ja.
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? inte det
Blivit generad inför folk? säkert
Varit kär i någon utan att säga det till personen? nej
Ätit musslor? ja
Varit på en festival? jo
Haft ett förhållande i under en månad? nej inte det
Blivit kallad player? säkert, vissa kallar en ju saker som inte ens är logiskt.
Färgat ditt hår svart? tonat
Vad:
Längtar du till mest just nu? tills jag får träffa min mormor igen.
Ska du göra i helgen? mycket
Gjorde du igår? Skola och var med vickan och wille eller var det i förrgår, vetinte nå av det
Ska du göra i sommar? ha kul som fan!
Åt du senast? tomat
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? typ svimmat
Vem/vilka:
Slog du senast? ewa
Fick du sms från senast? pappa :PP
Pratade du med? nå små barn
Skulle du kunna göra allt för? dom närmaste
Kan du lita på mest? uhm
Vet mest om dig? närmaste
Sov du tillsammans med senast? markus :P
Allmänt:
Har du pussat en groda? nono
Kan du hjula? har inte provat på länge :P
Biter du på naglarna? ibland
Är du EMO? nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon? umh, ge till dom jag vill och sen ha så jävla kul och sen resa någonstans, även gett penagr till grejs 
Skulle du kunna hoppa fallskärm? njaa, tror inte det så jävla läskigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback