Svar!

Jag använder ett lim som pappa har, jag tror det ska funka!

Hejhej!
Det började med att vi vaknade halv tio och sen var det bara att äta och fixa sig så for vi till stallet! Vi lät barnen fixa och sköta om hästar och slutade med att mata hästarna och rykttävling. Ida red QB och det gick sådär, nytt träns osv. Jag red på Jitzu och hon var jätteduktig, lite stressad osv. Efter det gick vi ut, jag red på Ro och Ida SH, vi kunde inte trava ute för det var så halt så vi gick tillbaka till ridhuset och SH blev rädd för dörren precis när hon skulle galoppera och blev stressad osv så hon bocka och höll på, såg inte så mycket eftersom jag var framför. Sen flög hon typ 5 meter bort och tappade andan som fan och det lät som att hon spydde åså landade hon på huvudet. Så tur hade hon typ, nämen hon mår väl bättre förutom ont lite överallt och ont när hon andas.
Men nu ska vi äta god middag och ha myskväll med film och massa godis! Det känns inte helt fel!
Hejdå!
image description
Vill tillbaka nu, så jävla underbart. Inte tänka på något annat utan bara chilla hela dagarna.

Kommentarer
Joanna säger:

Äre en limpostol lr, men tack för att du svarar på mina kommentarer för att förut kommenterade jag men då svarade du inte för att jag inte skrev mitt namn :/ men hur uttalar man ditt efter namn gör en video snälla :D

2012-01-29 | 20:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback