Sugarbaby

Hejhej!
Imorse började det med att vi hade styrelsemöte, planerad massa osv.
Sen for vi till min moster och hennes sambo och skulle träffa dom innan dom far till thailand i 6 veckor, jag vill bort igen :P
Efter det for vi till max, jag åt maxbox <333333
Vi for och hämtade upp vickan från tuna sen for vi hem och jag och ida fixade oss och sen hämtade vi upp my och viktoria så jag behövde sitta i vickans knä :P
Vi for till fotbolls saken och träffade Wille, eller jag och vickan gjorde det. Var med honom hela kvällen, kort som fan är han! Vi kollade på fotboll och medans wille var hemma och åt träffade jag och vickan en ny kompis som hette typ borhade eller något sånt där, fast vi döpte om honom till Johan. Han tog kort till fbsidan och försökte ta kort på oss hela tiden :P sen fick vi kameran och vi gick omkring och tog kort och sen kom wille och vi snackade osv. Sen när det var typ tio minuter tills vi skulle hem så gick vi ut och vickan det äcklet puttade ner mig i snön och jag skönk typ en meter och snö for över mig så jag vart typ täckt fast jag räddade min älskade mobil och wille och vickan stog vara och garva.. Inte snällt.
Men iaf så skulle vi sjutsa hem mig och ida då, wille, vickan, viktoria och my, my satt i viktorias knä och jag i vickans, hähä och pappa till wille "skulle jag räkt fram willie?" HAHAHAHAHAH dog ..
Aja snart sova typ godnatt!
Vill ha ett sånt rum som jag la ut bild på, ska fråga pappa snällt (a)


Kommentarer
Anonym säger:

2012-01-15 | 20:22:43
Anonym säger:

han heter boran (vet inte hur de stavas med man säger så iaf) :P

2012-01-15 | 20:24:30
Anonym säger:

han heter boran (vet inte hur de stavas med man säger så iaf) :P

2012-01-15 | 20:24:36
Anonym säger:

han heter boran (vet inte hur de stavas men man säger så iaf) :P

2012-01-15 | 20:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback