FRÅGA SAKER I BLOGRESPONSE!!

Hejhej!
Nu ska jag sova och ladda inför imorgon, vi går till biblioteket och slutar i stan sen, far till mjölkudden/tuna och är med vickan.
Min blogg känns så jävla tråkig, någon som har ideér om vad jag ska skriva om t ex:
Dagens outfit
Hiss/diss
Dagens låt
Veckans läsare
Veckans blogg
Dagens snygga (dock inte en människa utan t ex ett par skor, nå kläder osv)
Längre texter och mer sällan
Kortare texten och mer tätt
Mer bilder
Bildbomb
Dagens tips (t ex bok, film osv)
Frågestund
Videoblogg (kommer dock inte göra seriöst då men :P)
Alltså allt möjligt, skriv i en kommentar, facebook, blogresponse eller vad ni vill!
Men nu måste jag sova, det skulle bli en jättetidigt kväll men lyckas aldrig med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback