Alla borde ha en vän som dig.

Hejhej!
Imorse vid ett kom Vickan och jag packade upp saker och fixade lite. Sen skulle vi vara duktiga och koka nudlar och köttbullar, ja jag brände mig, skrek för det flög vatten och ja men det blev nå iaf ^^ sen gjorde jag mig klar och vi gick till bussen, då skulle Vickan smälla nå smällare eller nå så såg hon inte att det fanns människor bakom oss och dom hade en hund, fast vi var en bit ifrån. Så hör vi hur tjejen svär "fan! Helvete!" osv, dock gjorde hon det innan vi smällde den också. Åså kommer hennes kille ba "hej" och vi tänkte att han skulle kolls busstider eller nå men så dampar han sönder helt ba "vad är det för fel på er? Kolls här läs!" så peka han på nån lapp att man inte fick smälla, men hur fan skulle vi veta det. Jaja. Vi for till storheden och kollade kläder på h&m sen toysrus, haha vi körde bil och såna där cyklar man kan prova och vickan putta på när jag styrde och jag välte ner massa saker.. Hähä.
Vidare mot mjölkudden/tuna, vi gick hem till vickan och hämta nå snällare åh grejs så gick vi till Davve och var med han. Vi spelade döda spel, kollade filmer på datorn, låg och pratade och pratade ännu mer typ, så fick jag nå ryck och vart helt konstig, skyller på trötthet ;) efter några timmar for vickan hem och jag gick SJÄLV till markus, inte lite läskigt och jag visste inte vägen heller :P snackade med Stralle medans så var det inte lika läskigt.. När jag kom dit skulle markus bädda sängen sen fick jag tillbaka mins byxor, hähä glömde dom där.. Sen var vi i hans rum och snackade massor och han kittla mig hela tiden och jag ramla ner åhja, så kom david efter ett tag och vi gjorde inte så mycket, snackade mest och höll på.
Men nu ska jag sova, trött som fan! Imorgon drar jag till stallet så bloggar inte på morgonen.


Kommentarer
viktorialopez säger:

OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGG, SER UT SOM ETT AS PÅ BILDEN :O

hihi snälla ta bort :p

aså den bilden då ja har peruk

2012-01-04 | 23:52:26
Daviiid säger:

Jennie i sista meningen, Definera ordet ''Höll på''

2012-01-05 | 03:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback