2012

I am fucking beautiful no matter what you say.
  • Få bättre självförtroende.
    • Sluta vara blyg.
    • Bli en starkare person (menar inte muskler om någon trodde det)
    • Bada i havet mitt i natten
    • Börja om på nytt och den här gången ska allt bli bra.
    • Sluta förlåta folk lätt.
    • Sluta vara feg och våga göra mer saker.
    • Vara så jävla mycket gladare 2012 än 2011
    image description
    • Göra allt på min och Markus lista!
    • Övertala mina föräldrar att få hål i naveln!
    • Förändra någons liv (på ett posetivt sätt)
    • Göra/vara som jag vill och inte som andra förväntar sig att jag ska göra/vara
    • Förbättra mina betyg/omdömmen
    • Försöka få lärare/rektor att lyssna på eleverna.
    • Inte låta folk som är dumma i huvudet trycka ner mig.
    • Kyssa någon i regnet
    image description
    • Träffa nytt folk.
    image description
    • Ha riktigt kul med mina kompisar.
    • Göra 2012 till det bästa året!

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback