Vadå otur?

Hejhej!
Ridningen gick helt okej. Hade conrad osv.
När jag, Ida och Nora skulle fixa i stallet efter vi ridit så mockar vi ur alla spiltor och sen ska jag och Ida tömma skottkärran. Gissa hur det gick, jo Ida klr den och välter den. Jag skrattar så jag börjat hosta och knappt kan andas och lägger krokben på mig själv och ramlar. Tror att det var mjuk snö men under den där snön var det en hård metallbänk. Nice, har ett rött/blått märke på höften nu. Slog även i ryggen, hur tur får man ha?
Sen har jag fortfarande jävla hosta, tar mediciner, det hjälper dock men jävligt jobbigt! Ont i ryggen och magen, men jag ska ta mig till skolan imorgon och sen tennis.
Det känns som att jag borde vila från alla ansträngande saker, men det går typ inte :P
Jaja nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback