Vad hände med allt, vad hände med det du sa

Hejhej!
Dagen har varit hur chill som helst. Skulle ju på stan med Markus men jag drog istället till hockey saken på tuna med vickan och träffade markus där. Vi gick hem till markus och chillade på hans rum, sen kom david, han är 14 nu också, har redan grattat dig men grattis igen i efterskott, jag älskar dig vännen <3
Men sen drog david och sen Vixxi, så chillade vi ännu mer sen kom pappa och hämtade mig.
Så for jag på ridningen, hade Måne. Fin poni. Red Jitzu efter det också, duktig som alltid.
Men imorgon ska jag på bio med Ewa sen tennis så nu ska jag sova så att jag inte missar bussen.
Ni som frågat i blogresponse har svar nu, kommer skriva när jag svarat eftersom den där saken åkt ner så man ser inte :P
Jaja godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback