stop judge me from my past, now is now so just give me a fuckin' chance

Hejhej!
Stallet gick jävligt bra! Jag red först på Jitzu, min älskling <3 fyfan asså jag skulle inte gå och kära ner mig i någon häst men nog fan gör jag det ändå.. Hon var som vanligt helt underbar. Sen skulle jag rida Rose men fick nå ryck eller nå assså jag vet inte men jag tyckte att Ida skulle rida istället och det var tur att jag sa det för det gick jättebra för dom! Ida ramlade av SH, dock gick det mycket bättre än senaste gången, tur det. Men iaf medans Ida red på Rose så red jag på Sunnie, eller hängde på henne eftersom att hon inte haft någon ryttare på ryggen och är bebis fortfarande. Så gullig, jag gick omkring i ridhuset och hon var rädd för högtalarna där det kom musik ifrån och nån hink så jag skulle gå fram så när hon vart rädd stoppa hon in huvudet mellan min arm och mage, så söt poni. Men det gick också riktigt bra! Sen red jag Fiona medans Ida red QB, hon var duktigare än vad jag trodde. Ett rent galoppombyte och sen med ett "halvt" travsteg, duktig för att vara en gammal, tjock, ridskoleponny, åså en seg b-ponny på det ;) Red henne barbacka och hon var duktig ;)
Nu väntar jag på två underbara som jag ska tillbringa kvällen/natten med, ska bli riktigt nice. Så nu ska jag göra mig klar, eller ta på mig kläder :P
Imorgon drar jag till Råne så bloggar på bussen eller nå.
Hejdå alla söta och fula!
-
Jag sa att jag inte kunde leva utan dig,
jag hade fel, för jag ska klara det här,
jag ska leva för dig min ängel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback