Rubrik.

Hejhej!
Har inte orkar blogga. Ridningen gick jättebra, både på Conrad och Jitzu! Så fina!
Vi kom hem och sen låg jag i sängen och snackade med markus och spelade spel, det var min eftermiddag ;)
Vi ser på någon konstig film just nu iaf, fattar igenting :P
Kanske inte kan fara på skolan imorn, vill fan dit.. Men jag MÅSTE bli frisk. Åhh beslutsångest, ska jag till skolan och riskera att bara bli sämre och inte hamna efter eller ska jag stanna hemma och vila och komma efter, skaiwuqhqv.
Hejdå!
Ah juste, jag lägger ut många kollage (kolage? Hur det nu stavas) men ni får leva med det! Det som är nu, jag vet inte vilka affärer det var men bikbok och gina iaf :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback