Pinsamt :PPPPP

ÅHHH, tankafetast är tillbaka typ åhhh kärlek. Ska  ladda ner någon film och sedan se om jag kan somna :P
Nu till det pinsamma igår.
  • Våran lärare gick ut för att prata med någon och vi trodde att vi fick sluta så jag går ut och hämtar min mobil och ringer Vickan. Så ska jag gå till klassrummet och går in och där sitter alla på sina platser och har lektion jag typ tja :P så stirra alla på mig så stog jag kvar och pratade med vickan, fattade inte vad jag gjorde :P man ja det var pinsammare än vad det låter som :P
  • Jag och Ewa skulle till stan och hade inte kollat busstiderna så kolladej ga dom och den hade gått för en minut sen men den är alltid sen så vi började springa mot bussen så ser vi att den står där och då ställer vi oss mitt i vägen och hoppar och vinkar och när vi kommer in i bussen stirrar alla på oss :P
  • Sen när vi kom in i bussen så hade jag inga pengar på busskortet, nice.
Dock inte jättepinsamt åde men asså det var ganska fult :P
jajajaj ska äta nu dör snart av svält, hejdå!
nå men söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback