näfan så här ska det inte vara

Jag ska inte sitta och deppa hela dagarna, allt ska flyta på som vanligt! Jag hade en super mysig kväll/natt/morgon med Vickan och Markus, David svarade inte när vi ringde så han kom inte.
Vi snackade, film osv typ ja hah. Alla tre pratade i sömnen, nice. Jag satt och sa "vickan, vickan" och petade på henne så sa jag nå mer kommer inte ihåg :P Markus "hej jag heter ksgosgj" jag typ vafan :P Åh vickan gjorde bara nå ljud. Söta <3
Idag så ska jag inte göra någontign alls. Eller jag, pappa och Ida kanske far och kollar nå skor till tennisen. jaja ska se film eller nå hejdåå.
VILL HA!!

Kommentarer
hejpådig säger:

jag snackade inte alls i sömnen..........

2012-02-26 | 15:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback