Jag älskar dig, du har gjort mig till den jag är idag

Första dagen i skolan och jag tyckte att du verkade jättekonstig. Precis som du trodde om mig och vi båda hade rätt. Det klickade mellan oss direkt, som magi. Jag vet inte var jag ska börja, men ändå sen vi var små har vi varit som siamesiska tvillingar. Dom första åren gick vi ju seriöst inte ifrån varandra, höll varandra i handen eller armkrok all the time. Lärarna kallade dig för Jennie och mig för Ewa och vi tyckte det var jättekonstigt eftersom att vi inte var lika alls ;) Alla saker vi hjälpt varandra med, när vi kommit tidigt till skolan för att hjälpa varandra med skolarbete eller läxor.
Många säger att det inte är äkta vänskap om man aldrig bråkat men det är verkligen inte sant för oss iallafall, aldrig har jag bråkat med dig på riktig men no fan är det här riktig vänskap!
Haha alla pinsamma saker vi gjort tillsammans. Våran humor, INGEN förstår sig på våran extremt grymma humor. Vem fan sitter i en timme och skrattar åt ett rosa äpple? ;) umdra hur många som har tyckt att vi är helt dumma i huvudet, jag kan nog inte ens räkna så långt.
Maskerader har vi ALLTID haft på oss något som är likadant och när vi var mindre ville vi alltid ha samma kläder, så gulligt när vi gick omkring i samma kläder!
Jag förstår inte hur du har stått ut med mig i alla dessa år, herregud alla bråk med folk och massa skit. Men tänk vi har alltid stått på samma sida i bråken, vi har stöttat varandra genom allt.
-
Kommer du ihåg, när vi gick i ettan så lovade vi varandra att vi ALLTID skulle gå med varandra när vi skulle någonstans, det kanske låter knäppt men vi har hållt det, det jag lovar dig på riktigt håller jag.
Ja kan skriva en hel bok om allting men jag vill bara berätta för dig hur mycket du betyder för mig. Jag hade inte varit den jag var idag om du inte funnits i mitt liv. Du har fått mig att må bra när allting fuckar sig. Jag vet att du alltid finns för mig och jag finns alltid för dig. Jag kan inte lova dig att jag kan få dig att må bra igen varje gång men jag kan lova dig att jag alltid står med öppna armar.
Vi var, vi är och vi kommer alltid vara knasiga men jag bryr mig inte när jag är med dig för du och jag, vi är oslagbara!
Ville bara tacka dig för allt du gjort för mig hjärtat, Ewa jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback