Instagram

Hejhej!
Orkade inte blogga igår kväll. Kvällen spenderades med Viktoria och Markus. Förmiddagen spenderades med Ida, Alen, Ali och Viktoria. Haha på förmiddagen, dom är ju sjuka ;) men vi hade kul iaf!
Sen när Markus kom så hade hade Ali och Alen farit precis typ eller nå. Så chillade vi, kommer inte ihåg vad vi gjorde först hähä.. Men klockan halv åtta tog vi på oss massa kläder och började gå mot Arcus. Vi chillade där på den där madrassen och kollade när Ali och Alen spelade. Vi snackade, skrattade, vickan vart sur :P ja men iaf klockan elva? Eller tolv? Ringde vi pappa och frågade om han kunde hämta oss för man frös sönder :P
Sen när vi kom hem tog vi in alla madrasser i garderoben och kollade fb och gjorde inte så mycket, sen såg vi på american pie. Markus somna hela tiden så jag och vickan var tvungen att väcka han hela tiden. Sen sluta filmen och Markus somna igen så målade vi på hans ansikte :P han vart jättesöt ;)
Nu är hela familjen påväg till stallet. Riktigt kallt ute och ännu kallare i skäret. Blir att rida Jitzu och fixa i stallet osv.
Hejdå!
Detta skulle dock publiceras klickan ett i morse men det gjorde inte det.
-
Kan ju skriva om stallet när jag ändå skriver!
Jag red Jitzu, riktigt duktig men det hände lite saker så jag fick sitta upp på Rose. Hon var även ganska duktig, galoppen var ju inte helt ok men :P unghäst så.
Ska fixa idas naglar idag trorja? Vi får se om det blir en film!
Bilder i ett annat inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback