du och jag under täcket baby

Hejhej!
Skolan var helt okej, fredagarna är ganska chill ändå.
Efter skolan gick jag och Ewa till kvantum och köpte marängbotten, hallon, jordgubbar och grädde och drog hem med bussen. Frös ihjäl påvägen till bussen och påväg till kvantum. Rolig fakta.
Menmen, vi åt och gjorde tårta. Såg på film osv. Jag slog vad med Ewa om att jag kunde äta nästan halva tårtan, gissa om jag lyckades??!? JAG KLARADE DET FAN, men jag höll på att spy på riktigt sen...
Så kommer mamma och pappa hem och säger att vi ska äta palt, nämen gud vad jag var sugen på det!
Sen har jag och Ewa chillat, kollat på tv, jag har sminkar mig jävligt gulligt. Kanske men bara kanske lägger ut en fin film på oss, hähä :P
Men nu ska jag träna (tärna bort tårtan :P) Nämen jag kommer inte orka typ men ja, ska iaf se på film. Laddar ner massor just nu.
Som det ser ut nu så kommer jag nog tvingas sitta inne imorgon. -39 fucking grader!?!?!?!? skojar dom eller? Jag hade ju massa planer imorgon, asså nae.
Jaja jag pallar inte skriva, ska se på film nu.
Följ mig på instagram så följer jag er! JenniiieL
Hejdå!
wiee fina ben.

Kommentarer
kladdkaka säger:

vad händer om jag gör så här? :O

2012-02-03 | 22:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback