Disney in my fucking heart

Hejhej!
Kvällen har tillbringats åt att snacka med David och Markus, sett på BB och funderat över varför mamma gör allt jag ber henne om :P Rätt nice ändå.
Imorgon ska jag upp tidigt för Vickan kommer till mig halv elva sen fixar vi mat och varmchoklad sen drar vi ut på isen och chillar. Massa fina bilder kommer sen, om jag orkar ta kort..
Jag kom på idag att jag fyller år om 3 dagar, eller det blir som 2 för denna dag är nästan slut, hähä. Då får jag mitt älskade kort, fyfan vad nice att slippa ha pengar med sig hela tiden, så jobbigt.
Men nu ska jag snacka med Vickan och Markus sedan gå till min underbara säng.
Hejdå!
ta mig tillbaka dit NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback