Bra och dåliga saker med Jennie Looi

Dåligt
•förlåter personer för lätt
• tror fortfarande på att saker ska bli bra igen när det egentligen är helt omöjligt
• har världens sämsta självförtroende
• kort stubin häääär, fast rätt nice ibland
• när allt blir för mycket så går det ut över den som är närmast även om den inte gjort något :P
• hatar mig själv
• tror på det folk säger om mig (inte lika mycket längre)
• guldfisk minne :P
Bra
• bra självkänsla
• kan vara en riktig bitch ibland (tycker det är rätt nice när jag fuckar ur på folk jag inte gillar :P)
• jag vågar argumentera emot lärarna om jag tycker det dom säger är "fel" även andra
• tar åt mig mer av allt snällt andra kommenterar och tar åt mig mindre av det andra säger som är dumt
• tycker jag är ganska grym som hittat så underbara kompisar ;)
• jag har börjat äta nyttigare :D hähä, och tränar mer :P
Nä Nu sova godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback