Are you afraid of cats? :P

Kom hem nyss. Jag åkte buss till notviken där mamma och Ida hämtade upp mig. Dom stog dock på andra sidan och det kommer bilar hela tiden så stog där ett bra tag, sen så när jag skulle springa över vägen håller jag på att halka :P men vi for till granngården, letade efter en lädergrimma till SH, hittade ingen billig. Jag hittade dock en jacka, ett schabrak (?) och ett par vantar men fick inte med mig någonting hem.. Hähä.
Men ikväll är det tennis så jg ska äta och göra mig klar så kommer ewa sen far vi! Vi funderar på att filma och lägga ut när vi spelar så att alla bloggläsare kan få se våra dålda talanger, vill som inte dölja det för världen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback