Utedag=stalldag

Hejsan! Dagen än så länge har varit hemsk. Maten var dock helt okej förutom att jag Brianna och Tove fick light julmust medans alla andra fick vanlig :P Ja men ja. Har snackat med Ewa mest hela dagen, hon är hemma. Har gjort klart schabraket och vi har varit ute och gjort något som man inte fick någonting gjort på. Så ska vi till mjölkuddsberget på ett tag men jag har ont i huvudet och är trött och hade inga varma kläder så jag far till Thor istället. Bra tilfälle att rida ut på, nu när det är ljust ute.
 Har även fått betyg i musik och bild. C i bild vilket jag är glad över då jag inte gjorde någonting förra året. D i musik vilket jag förstår då jag aldrig sjunger. Det var det som gjorde att jag fick D, för jag hade A på min skrivuppgift och C tror jag inom spelandet. Så jag är jättenöjd. 
Ska snart med bussen så, hejdå!
Ska lägga ut en tävling på andra bloggen, var med och vinn ett pris på andra bloggen!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback