Stay

Hallå!
Dagen har varit päckel. Nej men typ, seg som fan. Stannade kvar på skolan för att åka hem med pappa. Massa småbarn som skulle se och snacka med mig när jag spelade Minecraft :P Gode jobbigt faktiskt då dom tar min ipad och spelar själv. 
Har varit julkonsert och det var väö helt okej, långtråkigt. Var även förjävkla kallt på skolan, trodde jag skulle dö. Sånt händer, dom kanske ville förbereda oss på jordens undergång. Fast det kanske var att det skulle bli varmt, aja same shit. Vi lever ändå imorgon. Det ändå som kommer gå under är väl facebbok. 
Haha ändå, tänk va roligt ifall det blir en liten jordbävning och folk får panik, hahah. Orka ens va dum jag är ändå. 
jaja, har myst med familjen, Sture och Sussie, käkat nybakt sockekaka. Som jag gjorde! Något duktig. Har även städat garderoben. Hade värsta planen för hur dagen skulle bli, städa hela huset. Dra ut och springa sen duscha och sova. Lol, jag la mig i skolans soffa och kollade på DH medans nå ungar stog och skrek på mig. Livet är orättvist, jag skulle ju få så mycket gjort. 
Måste även inhandla dom sista presenterna annars kommer jag stå där utav presenter. Haha fan, jag gillar inte julen egentligen. Typ inget speciellt, vill ha samma känsla som när man var liten. Allt blir bara usch när man bli äldre, haha. 
Men nu msåte jag lägga mig, känns orättvist att vi kommer gå imorgon medans många andra får jullov idag. Vi börjar halv elva, min snälla mamma skjutsar mig så jag får sovmorgon. Ja men iallafall så börjar vi halv elva, har lunch 12, fåt betygen och slutar. Värt ens att fara dit, hade stannat hemma ifall det inte var för dom här betygen. 
Ja godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback