Matte

Orkar inte blogga förrän jag måste göra något som är jobbigare än att blogga och för tillfället är det matte som är extremt mycket jobbigare. 

Har haft spanska, vi lekte nå lekar. Spanska lektionerna är dom roligaste då dom är som gjorde för 5 åringar eftersom att vi inte kan någonting. Haha. 
Har även haft NO prov, det gick inget bra alls. Läraren ber oss lära oss 50 olika begrepp och vad dom gör för att vi ska kunna till provet sen när vi kommer till provet så är det HELT andra frågor så man kan ju inget. Fan va less jag blev. Men det gick väl ändå helt okej om man tänker på förutsättningarna. 
Har matte nu men jag har ingen energi till att jobba så det får vara, ska göra lite inställda på andra bloggen. 
Far hem efter skolan ifall jag orkar, annars sitter jag i skolan och väntar på pappa till fem. Måste städa hemma också, det är snart jul och det ligger kläder överallt. Fast egentligen borde jag fixa julklappar först. Ja vi får se. 
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback