Islam Burman

Hej!
Har inte kunnat från ipaden eller mobilen för det är nå fel på appen. Men Rasmus sov hos mig från lördag till söndag. Ni kan läsa om våran lördagkväll på www.ryttarnal.blogg.se den bestod av kyla, godis, hamburgare, pingis, poliser och lite annat, hehe. 
Idag kom david till mig på morgonen, dom brottades, skrek, sprang omkring och höll på medans jag höll på att somna. Hehe jag var väldigt trött. Sen for dom hem och jag har bara varit ute och gått litegrann och snackat med några söta boys. Imorgon skola och ridlektion, det kommer bli kul ifall jag inte är jättetrött!
Mamma var även på ett spännande "möte" med en person som vi har haft kontakt med förut, vem det är och vad det gäller säger vi inte förrän något är säkert! Men det är riktigt nice! 
Men nu måste jag bege mig mot sängen för att sova dom få timmarna som är kvar. Sen hoppas vi på att bloggappen börjar fungera igen så det blir normal bloggning. Även om jag är dålig på att blogga ändå.. hehe. 
-
Till veckan ska jag vara med min fula Isse som jag saknat något mycket, ifall han nu kunde. Ska bli trevligt, får se vad vi hittar på för nå.
Ska skriva godnatt till pojksen nu så det borde leda till att jag förhoppningsvis sover. Får se hur jag lyckas, hehe- 
Godnatt!
Isse Jenniepennie Burman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback