galen ponny

Hallå! Trodde jag skulle ha Skimmer, eller jag skulle det men det vart lite ändringar och jag fick Alva. Riktigt galen var hon, såfort man lättade i handen drog hon iväg och bockade och ville skena iväg. Så ninja som man är han man få fast henne varje gång ;) Ta inte senaste mening så seriös. 
Vi hoppade iallafall lite små skutt, i princip alla hästarna var GALNA. Det var väldigt mycket bakben i luften under hela timmen. hehe.
Sitter nu och äter med min trötta kropp som snart kommer ramla ihop. Började med att vi hade bugg på rörelsen, där sträckte jag armen eller något när jag dansade med Ewa. Sen på nybörjar lekitonen skulle jag springa med barnen. Hade MASSOR med kläder och det var masssor med snö vilket resulterar att mina ben var lite halvt döda då jag skulle rida på Alva. Men det har varit bra träning så!
Ska stoppa på desperate housewives och ta mig en dusch. Får se ifall jag kan vara med på tennisen imrogon, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback