Flytta till södra Sverige

Hallå!
Ska snart stoppa på ett avsnitt DH som jag förhopnningsvis ska somna till. Skolan var rolig, iallafall textilen. No:n slutar aldrig förvåna mig kan jag ju säga er. Det är sjukt hur mycket vi ska göra och kunna utan till för att vi ska få betygen. För mycket press i skolan men jag ska ta det lugnt nu, göra det jag hinner. Mer kan jag inte göra, inte stressa upp mig så det blir kaos i allting. 
Prio ett i mitt liv just nu är Thor, han har börjat komma igång och underlaget är bra igen. Det här kommer bli grymt! Fin ponnyn slutar heller aldrig förvåna, ni kanske får en film från när jag rider på onsdag ifall mamma ska med ut i skogen. 
-
Den tanke som jag lagt ner mest tid på den senaste veckan är hur underbart livet hade varit ifall vi flyttat till södra Sverige, skaffat nya kompisar, hittat en underbar pojkvän, mer tävling och träningsmöjligheter och mycket mycket intressantare liv. Tänk typ stockholm, hur mycekt mer man kan göra där än i Luleå. Fast nog är Luleå ganska mysigt ibland, hade nog aldrig klarat dessa stressiga dagar i stockholms shoppingkomplex, men iallafall någonstans längre ner i Sverige. Jag hoppas att vi åker ner till Mariestad igen till nästa sommar, det var riktigt kul! :D 
Ifall jag ska hinna se ett avsnitt och somna i tid måste jag börja nu så hejdå!
Julen är snart här också, har bötjat se fram emot den mer nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback