svar till emmah!

 
emmah

det var en underbar resa med dom allra underbaraste i hela världen, vad fan skulle jag göra utan er allihopa, ni är typ...bäst=) =) =) =) och vad fan ska vi göra nu när ponnyköp förhoppningsvis är avklarade..??? våra svensson svensson resor? shit asså...det blir ju skit tråkigt=) kram och hoppas din röv återkommit till normalkänsel=) efter du anfallit hinderstödet=) kram

2012-08-26 @ 09:31:04
 
svar: Ja det var riktigt kul! Nu ska vi runt och vinna prisrosetter med finponnyn´;) eller så kan vi bara fara runt och kolla på den fina utsikten här i sverige och leka lekar haha ;) Men då hoppar vi över flugan och tar en riktig chai.. Vadå tråkigt??!!? det är ju nu du ska träna oss tills vi blir proffs,tills vi inte ens kan gå! det är väl ganska kul ändå ;)
Haha den har återkommit till normalkänsel fast det går inte att ligga på den sidan utan att skrika typ ^^ Tyckte hinderstödet var ivägen så skulle bara flytta det litegrann.. eller nå sånt. hahaha kicki danielsson, hahahah hur fan kom jag på det nu... Men haha hoppas det går bra med din minipåni ;)
Kram!

Kommentarer
Emmah säger:

=)
du är söt du=) hinderstödet var lite ivägen=)

nåja, jagar runt er på träning tills ni kommer vägra prata med mig ens=) och fara halva landet runt och tävla=) det är grejjer det...

och tja, kicki danielsson, det var nog det svar jag absolut minst förväntat mig av kriminella=)...

nåja, du får helt enkelt se till att sova på rätt rövhalva=)
kram

2012-08-26 | 10:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback