svar till emmah: det är bra!

1. Vad är ditt förnamn? Jennie

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? spelar väl inte så stor roll 

3. Är du i ett förhållande nu? ja

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? - 5 månader tror jag det blir 

6. Får man fråga varför det tog slut? - det har väl inte tagit slut?

7. Har du haft ett seriöst förhållande? ja

8. Vem vet mest om dig? ehm ehm typ Markus eller rasmus, eller vickan eller ewa, vet inte 

9. Vad gör du på fredagskvällar? olika 

10. Bästa filmen du någonsin har sett? vet inte men asså dagboken är bra, kommer inte på någon

11. Är du oskuld? vem vet :PPPPPPPPPPPP

12. Har du någonsin varit full? inte det

13. Har du testat droger? nej

14. Röker du? - nej

15. Snusar du? nej

16. Saknar du någon just nu? jo

17. Hur mår du idag? bra eller nå

18. Hur många tabletter tar du dagligen? en typ nästan varje dag

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? har ingen aning 

20. Bästa minnet från sommaren? kan inte välja

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Malaysia tror jag 

22. När var du där? 1 år sen typ 

23. Är du rasist? hah nä

24. Har du helt svenskt ursprung? naj

25. Om nej, vart kommer du ifrån? - pappa från malaysia 

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? spelar väl inte så stor roll

27. Ser du fram emot någonting just nu? tills vi kommit igång med Thor och tills jag får träffa Markus igen, haha 

28. Sköter du skolan? Ja

29. Vad hade du för betyg förra terminen? fick inte betyg 

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? alla rätt? eller vadå :P

31. Vilket ämne var det? matte

32. Har du fått ig på ett prov? haha ja..

33. Har du spelat/spelar du i ett band? nej

34. Anser du dig vara intelligent? asså jag är ju inte helt dum i huvudet men jag är ju inte nå geni

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? asså jag vet itne 

36. Vilken va den värsta tiden då? september förra året var väl en gång men asså vet inte 

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? asså det beror väl på vad man jämnför med men jag har mått dåligt ja

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? nej

39. Har du haft sömnproblem? vet inte, har haft svårt att sova haha :P

40. Hur ofta gråter du? beror väl på 

41. Vad gör du när du mår dåligt? beror väl också på vad jag har lust att gö :P

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? nu för det mesta Markus, förut typ David, Vickan, Ewa, asså jag vet inte, beror väl på vad som hänt

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nä

44. Vilken klass går du i nu? 7b

45. Vilken skola? Nlv bergviken

46. Har du varit otrogen någon gång? nej

47. Har någon varit otrogen mot dig? asså vad menar ni med otrogen? :P

48. Är du stolt över dig själv? nja, ibland kanske

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? ingen aning 

50. Vad får du ofta komplimanger för? haha

51. Har du lätt att få folk att skratta? ingen aning beror väl på vem det är, jag och ewa garvar hela tiden 

52. Cider elller öl? dricker inget utav det men cider 

53. Har du några talanger? kan böja på lillfingret 

54. Vet du om någon är kär i dig? får väl hoppas att Markus är det :P

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? ja

56. Vad står det i ditt senaste sms? "okej men jag menade för tove visste inte om hon skulle komma"

57. Hur lång är du? 154 kanske

58. Hur mycket väger du? ingen aning 

59. Vilken storlek har du på kläderna? xs, 32/34, 24/25, beror väl på vad det är för nå

60. Har du svarat ärligt på domhär 60 frågorna? jaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback