ojdå

Har inte blivit nå bloggande. Har tagit det lugnt efter skolan och sen var det ridning. Så hade inte någon lust att blogga. 
Skolan då, nytt klassrum, nytt arbetslag, nya lärare, nya elever, ny parallel klass, ny korridor, allt känns så nytt :P Men vi ska ju ha många mentotrer, asså tre personer har en fem adnra personer har en annan osv. Men David är våran "kontaktperson" haha. Jättebra och rolig, så det är ju nice. 
I början av dagen så lyssnade vi när peter och alla lärare snackade. Drack festis och käkade popcorn :P Snackade litegrann med nya klassen åså, dom verkar också snälla. Sen käkade vi vid 12?!?!? jag och ewa kommer inte klara det, hähä. For till golfängne med 7a och min klass då, körde brännboll. Satt i gräset och snackade med Gustav ist eftersom att ingen utav oss var med. Så slutade vi halv tre. Väntade på skolan, satt med Ewa och Stubbis, sen for Ewa och då kom två jävligt irriterande ungar. Satt och petade i mitt hår, tröck in ansiktet i mitt huvud, skrek, frågade saker osv. Ville smälla till dom båda två. 
Så gick jävla stubben. Fick sitta där själv med dom, sen gick jag till bussen. Med musiken i öronen så gick det ganska snabbt, somnade också, när jag skulle av men jag är så ninja så jag hann :P
Chillade hemma ett tag sen for vi till stallet. Första lektionen, POSETIV överrasking verkligen! Hade Skimmer, shit asså ponnyn var riktigt fin. Gick bra för att vara första gången jag rider han. Jättebra med hjälp men fick åså, jag somnar glad ikväll ;)
Nu ska jag göra ett långt inlägg och se ifall det blir någonting, då kommer det upp imrogon eller något. Så hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback