Markus

Hej!
Skolan, vad ska man säga.. kollade på 9a redovisning åså. Målade och hade det kul, spelade kort med Ewa, Gustav, Måns och Albin eller Albin kanske inte spelade. 
Slutade vid tre, jag och Ewa gick till handlarn och köpte godis, gick inte att tugga på riktigt, vissa godisar var som en sten, mums. Aldrig mer.
Så tog jag bussen till Markus, spelade ett tag sen käkade han och jag förstörde hans spel sak hähä :P Så spelade vi nhl och sen gick vi till busshållsplatsen för att åka till mig. Kom hit, stoppade på film, ice age 4. Haha för söt asså. Sen myste vi bara tills hans buss gick.
 Har käkat glass och ska börja på en hemlig sak ni inte kommer få veta för än det är 100% klart ;) 
hejdå
Jag älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback