Luleå kalaset 2012

Mitt inlägg försvann, sakaåsbosvs fitta. Men vi for dit vid nio och var med Markus, David och John. För Isse och T kunde inte. Vi var inne på khs parkeringshus sen gick vi runt på lk och efter ett tag gick vi upp på nå sak. Vid nån sandlåda och kyrkan, snackade åså. Träffade även, My svallfors fan va längesen! Sen träffa vi Vendela och massa andra, haha. Så åkte Vickan och Markus den där nya läskiga saken. Så for David hem, vickande bh for upp, vi snackade, gick omkring, värmde oss i parkeringshuset, lekte med någon vattenslang där, så gick vi till nå kyrk sak, haha man skulle önska sig nå. Så skulle dom snacka massor och allt, men jag vågade inte göra det för jag visste att jag inte skulle kunna hålla mig och börja garva som fan.. Haha. Så köpte Vickan ett linne och ja vi chillade och kollade på folk som stirrade på oss och frös. Dock var det jag som frös minst, det är inte vanligt :P så vid tolv börja Markus och John frysa så mycket så dom cyklade hem. Så satt jag och Vickan och chillade ett tag sen gick vi och köpte mat, jag lärde henne att käka med pinnar, så vid halv ett tjugo i ett så kom mamma och hämtade oss. Träffade shanti och Vickan hämtade sin väska. Ah man nu ska vi sova. Upp tidigt och rida fin ponnyn!! Åhh fyfan va det känns bra! :D ni får bilder från ikväll imorgon, funkar inte nu. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback