I'm the worlds greatest

Hallå alla!
Är så jävla glad över Thor. Suger på att visa känslor men asså inombords är jag helt oafhgahoihi tror inte det är sant!  En häst jag kan utvecklas på utan att någon kan ta den ifrån mig eller bryta nå löften om den. Hänt för många gånger, ingen mer gång förhoppnongsvis!  
Helt sjukt asså, ingen förstår fan men asså för mig är det här stort, nu kan jag vara säker att på att det här inte kommer ta slut, vill inte rida till/in hästar längre för att börja gilla dom sen behöva lämna dom när dom är klara, det är JAG klar med! 
-
Ska fixa min spellista sen lyssna på musik och tänka på allt roligt jag kan se fram emot! 
Kolla vad vi köpt från hööks till prinsen här!
jag vill visa dig vad jag lärt mig, jag vill visa dig Thor, jag vill ha dig tillbaka. Vill inte vänta nå mer, du har varit borta allt för länge nu..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback